Selecteer een pagina

Het ‘nieuwe normaal’:

De afgelopen maanden is er heel veranderd voor iedereen. Corona heeft de wereld op zijn kop gezet, maar dit heeft ook geresulteerd in dat onze ogen zijn open gegaan en dat ons creatieve brein zijn werk is gaan doen. Sommige aanpassingen zullen weer terug gaan naar het ‘oude normaal’. Maar er zijn ook heel veel veranderingen die zorgen voor het ‘nieuwe normaal’ in communicatie.

De afgelopen 3 maanden is er veel gewijzigd in de mate van reizen en in de manier van communicatie. In een kort tijdsbestek was dat voor en ieder prima te managen, maar hoe zit dit op de lange termijn? Door de afstand en de tijd moet de manier van vragen daarop worden aangepast naar het ‘nieuwe normaal’.  Gewenste betrokkenheid genereren bij medewerkers en
juiste informatie te verzamelen daarvoor, kost veel tijd en energie. Dit betekend dat een goede en strakke planning is hierbij essentieel is. Maar hoe manage je een planning voor je medewerkers op afstand? Hoe up-to-date ben je met je online documentatie? Kan iedereen bij de documenten die hij of zij nodig heeft? Hoe manage je de betrokkenheid van je medewerkers maar ook van je klanten nu er op afstand wordt gewerkt? Hoe bereik je nu je thuiswerkende klant? Dit zijn allemaal vragen, die momenteel zeer actueel zijn.

Verandering:

Je interne organisatie, maar ook je (online) marketing en sales moet worden aangescherpt, zodat het optimaal in lijn is met de huidige tijd. Strakkere kortere lijnen, pakkende teksten, online zichtbaarheid en ludieke acties kunnen ervoor zorgen dat jouw bedrijf op de kaart blijft.

Organiseer je een online netwerk borrel? Stuur je een ludieke attentie naar je klant en/of je medewerker? Of ben jij juist nu erg gefocust op online zichtbaarheid? Er zijn talloze mogelijkheden om je bedrijf aan te passen naar communicatie in het ‘nieuwe normaal’.

Hoe? Ik kan je helpen. Door contact met mij op te nemen, bekijken we samen de huidige situatie en help ik je met het omturnen en uitwerken van deze topics.